۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین دانشگاه آزاد تاکستان در بین ۴۰ واحد برتر دانشگاهی کشور قرار دارد
کد خبر: ۱۰۲۸۷ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تاکستان:

دانشگاه آزاد تاکستان در بین ۴۰ واحد برتر دانشگاهی کشور قرار دارد

بهرام زاده: این دانشگاه در بین ۴۰ واحد برتر دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور قرار دارد.

دانشگاه آزاد تاکستان در بین ۴۰ واحد برتر دانشگاهی کشور قرار دارد
به گزارش صبح قزوین به نقل از تاک پرس، محمد بهرام‌زاده در همایش گرامیداشت این دانشگاه اظهار کرد: کاهش تعداد دانشجو، افزایش میزان هزینه‌ها، پروژه‌های در حال ساخت و نیازمندی به اعتبارات مالی و موارد دیگر در حال حاضر جزو چالش‌های پیش‌رو دانشگاه آزاد اسلامی تاکستان بوده که سرعت انجام امور محوله این واحد دانشگاهی را با دشواری روبه‌رو کرده است.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان به تعدد فرصت‌های موجود در این واحد دانشگاهی پرداخت و ادامه داد: وجود رشته‌های ممتاز، افزایش رشته‌های شاخص پرستاری، ارشد فیزیک، ارشد حسابداری و عمران جزو فرصت‌های مهم در این واحد دانشگاهی محسوب می‌شود.
این مسئول دانشگاهی تصریح کرد: ایجاد و استقرار منطقه ۲۴ در استان قزوین به همراه توانمندی، پشتکار و مسئولیت‌پذیری کارکنان این واحد دانشگاهی در شهرستان تاکستان فرصتی درخشان را برای تبدیل این واحد به یکی از موقعیت‌های مهم در عرصه‌های علمی تبدیل کرده است.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان تصریح کرد: افزایش تعداد دانشجو و کسب افتخارات متعدد علمی و پژوهشی جزو دیگر فرصت‌های پیش‌روی این واحد دانشگاهی است.
بهرام‌زاده به اهمیت راه‌اندازی دبیرخانه منطقه ۲۴ دانشگاه آزاد اسلامی در استان قزوین پرداخت و اظهار کرد: در گذشته درخواست‌ها و مشکلات واحدها به تبع از مراکز استانی به دبیرخانه مستقر در پایتخت ارسال می‌شد که تعدد واحدهای دانشگاهی و حجم بالای درخواست‌ها منجر به طولانی شدن حل رسیدگی به مشکلات می‌شد.
وی راه‌اندازی مناطق استانی را جزو تدابیر ریاست دانشگاه آزاد اسلامی دانست و گفت: با تأسیس این دبیرخانه جلسات واحدها به صورت استانی برگزار شده و نسبت به رفع معضلات اقدام می‌شود؛ همچنین با راه‌اندازی منطقه ۲۴ در استان قزوین و انتصاب موسی‌خانی به عنوان ریاست این منطقه فضا برای برگزاری جلسات متوالی واحدهای استان مهیا شده است.
این مسئول اعتلای علمی و پژوهشی، انسجام برای حل مشکلات و تقویت نقاط قوت را جزو دغدغه‌های مهم در استان قزوین برشمرد و تصریح کرد: در نخستین جلسه اعضای منطقه ۲۴ دانشگاه آزاد مقرر شد تا با تلاش تمام واحدهای دانشگاهی استان و به‌کارگیری تمام ظرفیت‌ها زمینه برای تبدیل قزوین به پایلوت مناطق استانی دانشگاه‌های آزاد در سراسر کشور مهیا شود.
بهرام‌زاده به ظرفیت‌های دانشگاه آزاد تاکستان اشاره کرد و افزود: در حال حاضر بهره‌گیری از این ظرفیت‌ها موجب شده تا دانشگاه آزاد تاکستان از جایگاه بسیار مهمی در بین واحدهای دانشگاهی کشور برخوردار باشد.
وی اضافه کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان در زمره ۴۰ دانشگاه برتر دانشگاه آزاد کشور قرار گرفته است.
بهرام‌زاده گفت: مراکز علمی آموزشی در پیشبرد امور خود همواره با چالش‌ها‌ و فرصت‌های متعددی روبه‌رو بوده است و این واحد دانشگاهی نیز از این قاعده مستثنی نیست.
انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان