۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین عمل به قرآن زمینه ساز سبک زندگی اسلامی
کد خبر: ۱۰۲۸۵ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

مسئول اعزام مبلیغن اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آوج:

عمل به قرآن زمینه ساز سبک زندگی اسلامی

حجت الاسلام حسین رضا گروسی: عمل به قرآن زمینه ساز سبک زندگی اسلامی خواهد بود.

عمل به قرآن زمینه ساز سبک زندگی اسلامی
به گزارش صبح قزوین به نقل از آوای آوج، حجت الاسلام حسین رضا گروسی با اشاره تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر اهمیت سبک زندگی اسلامی بیان کرد:هر کسی که می خواهد از دنیا به خوبی استفاده کند و آن را معبر خوبی برای آخرت خود قرار دهد بهتر از سبک و مدلی استفاده کند که در دین اسلام جای دارد.
وی افزود: با توجه به اینکه خالق دین و دنیا یکی است لذا تکلیف همه انسان ها بر این است که در زندگی خود گفته های دین را پیاده کنند تا از گمراهی ها نجات یابند.
گروسی به نقش ماهواره ها و اینترنت در تغییر سبک زندگی ها اشاره کرد و گفت: باید نسبت به تبلیغات سوئی که در ماهواره ها و فضای اینترنت انجام می گیرد حواسمان جمع باشد.
مسئول اعزام مبلیغن اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آوج خاطر نشان کرد: هر نهادی که مرتبط با فرایندهای سیاستگذاری در حاکمیت جمهوری اسلامی ایران ایفای نقش می کنند باید وظایف خود را متناسب با قانون و ضرورت های جامعه و اهداف انقلاب اسلامی تنظیم کنند تا بستر تحقق اهداف والا و ارزشمند انقلاب ا فراهم گردد.
حجت الاسلام حسین رضا گروسی بی اعتنایی به والدین و رعایت نکردن حقوق شهروندی را از نشانه های تغییر سبک زندگی دانست و تصریح کرد: پیشرفت کمالات انسانی در یک حیات سالم روانی و جسمی تحقق پیدا می کند که خانواده ها بستر ساز آن هستند.
وی ادامه داد: سبک زندگی باید زمینه ساز تمدن اسلامی باشد و در زندگی فردی ، اجتماعی ، سیاسی و اقتصادی یکایک ایرانیان تحقق پیدا کند؛ قرآن یکی از زمینه سازان سبک زندگی اسلامی است که باید در زندگی روزمره پیاده شود.
گروسی با تاکید بر اینکه عقل سلیم و گفتار معصومین قرآنی است گفت: فرهنگ جامعه اسلامی باید منطبق با اخلاق قرآنی و دستورات معصومین اداره شود تا شاهد پیشرفت و فتح قله های افتخار باشیم.
انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان