۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین برپایی نمایشگاه بزرگ نهاجا با بیش از ۲۰ نوع هواپیما و بالگرد در پایگاه مهرآباد
کد خبر: ۱۰۲۷۰۷ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۶/۳۰ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

برپایی نمایشگاه بزرگ نهاجا با بیش از ۲۰ نوع هواپیما و بالگرد در پایگاه مهرآباد

جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: همزمان با اولین روز از هفته دفاع مقدس، نمایشگاه بزرگ هوایی در جوار پایگاه شهید لشگری برگزار خواهد شد.

برپایی نمایشگاه بزرگ نهاجا با بیش از ۲۰ نوع هواپیما و بالگرد در پایگاه مهرآباد

به گزارش خبرگزاری صبح قزوین ، امیر خلبان علیرضا برخور جانشین نیروی هوایی ارتش با اشاره به برپایی نمایشگاه بزرگ هوایی گفت: مراسم افتتاح نمایشگاه هوایی بعد از ظهر روز 31 شهریور با حضور فرماندهان و مسئولین لشکری و کشوری برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این نمایشگاه که از اول مهرماه بازدید از آن برای عموم آزاد خواهد بود، بیش از 20 نوع از هواپیماهای ترابری و شکاری و چندین نوع بالگرد به نمایش در خواهد آمد.

برخور اظهار داشت: در این نمایشگاه 40 غرفه، متشکل از غرفه های فرهنگی و  صنعت هوانوردی پیش بینی شده و دو شرکت هوانوردی و شرکت صنایع هوایی وزارت دفاع نیز محصولات هوایی خود را به نمایش خواهند گذاشت.

وی اظهار داشت: استثنائاً در این نمایشگاه بازدید کنندگان می توانند در کنار هواپیماها عکس یادگاری بگیرند و امکانات اولیه رفاهی نیز برای مراجعین در نظر گرفته شده است.

جانشین فرمانده نیروی هوایی گفت: این نمایشگاه که در ایام هفته دفاع مقدس همه روزه از ساعت 9 صبح تا 20 دایر است، مکان مناسبی برای خانواده ها و جوانان است تا علاوه بر آشنایی در خصوص نقش نیروی هوایی در 8 سال دفاع مقدس، از وسایل پرنده نیروی هوایی ارتش نیز شناخت مناسبی کسب کنند.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه پیشکسوتان نیروی هوایی از طریق رادیو داخلی نمایشگاه خاطرات خود و نقش این نیروی الهی در دفاع مقدس را بیان خواهند کرد.

برخور در پایان اظهار داشت: در همین مکان، نمایشگاه و موزه دائمی نیروی هوایی که حاوی تاریخ حدود یک قرن صنعت هوانوردی ایران(از اولین هواپیمای به پرواز درآمده در تهران تا هواپیماهای موجود) است دایر خواهد شد و انشاءالله تا چند ماه اخیر به بهره برداری خواهد رسید.

مراسم افتتاح این نمایشگاه هوایی راس ساعت 15 روز 31 شهریور در خیابان گلها، جنب مجتمع اوج نهاجا برگزار می شود.

انتهای پیام/

منبع: سیاسی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان