۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین برانکو; در خانه سیلی خوردیم، انتظار داشتید آرام باشیم؟/ اگر سوشا مقصر بود خودم جریمه‌اش می‌کردم
کد خبر: ۱۰۲۴۷۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۶/۳۰ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

داور بعد از کارت زرد به بازیکن من گفته بدجایی سُر خوردی!

برانکو; در خانه سیلی خوردیم، انتظار داشتید آرام باشیم؟/ اگر سوشا مقصر بود خودم جریمه‌اش می‌کردم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مقابل تراکتورسازی در لیگ برتر وضعیت سختی خواهیم داشت چرا که در حال حاضر یک بیمارستان در درفشی‌فر داریم و همه دیدند که بازیکنان ما را چطور زدند.

 برانکو; در خانه سیلی خوردیم، انتظار داشتید آرام باشیم؟/ اگر سوشا مقصر بود خودم جریمه‌اش می‌کردم
به گزارش سرویس ورزشی صبح قزوین ، برانکو ایوانکوویچ درباره شرایط تیم فوتبال پرسپولیس بعد از بازی با ملوان و پیش از بازی با تراکتورسازی، عملکرد داور بازی دیروز و موارد دیگر صحبت‌هایی کرد که در زیر می‌خوانیم.

پرسپولیس در یک بازی سخت موفق شد ملوان را در جام حذفی شکست دهد. در خصوص این بازی چه صحبتی دارید؟

ما انتظار یک بازی سخت را داشتیم و می‌دانستیم که بازی سختی با ملوان در پیش داریم چون هر تیمی که مقابل پرسپولیس بازی می‌کند با همه توان و قدرتش مقابل ما به میدان می‌آید. البته متاسفانه نسبت به موقعیت‌های گلی که روی دروازه حریفان ایجاد می‌کنیم، گل‌های کمی می‌زنیم که همین مسئله کار را سخت می‌کند. به هر حال وقتی موقعیت‌های یک تیم گل نمی‌شود عصبانیت به تیم حاکم شده و اعتماد به نفس بازیکنان از بین می‌رود.

داوری‌های چند بازی اخیر پرسپولیس باعث شده صدای بازیکنان و حتی تماشاگران این تیم بلند شود. به طوری که دیروز علی‌اکبر طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس هم مصاحبه تندی در این باره انجام داد.

به نظر شما داوری‌ها تاثیرگذار نیست؟ قطعا داوری‌ها تاثیر می‌گذارد و این موضوع بازیکنان را عصبی می‌کند. این همه بازیکنان تلاش می‌کنند و زحمت آنها را یک نفر بر باد می‌دهد. نباید یک نفر با سرنوشت تیم بازی کند. نمی‌شود که همه اشتباهات علیه یک تیم خاص باشد. دیروز ما را در زمین قتل عام کردند!

با این محرومان که روی دست پرسپولیس مانده در مرحله بعد جام حذفی چطور می‌خواهید به مصاف حریف‌تان بروید؟

ما کار سختی در پیش خواهیم داشت. البته به نظر شما ما در مرحله بعد با چه تیمی بازی می‌کنیم؟

به هر حال روی کاغذ شانس ذوب‌آهن بیشتر از گسترش‌فولاد است.

خودتان جواب سؤالتان را دادید. ما کار بسیار سختی در مرحله بعد در پیش خواهیم داشت.

بازیکنان پرسپولیس خیلی راحت کارت زرد می‌گیرند حتی مهدی طارمی اخراج شد که این مسئله می‌توانست به ضرر تیم شما باشد.

طارمی خطایی نکرد.  او فقط دو بار در زمین سر خورد که هر دو بار هم کارت زرد گرفت. درباره سوشا چه می‌گویید؟ او چرا کارت زرد گرفت؟ اگر سوشا مقصر بود شک نکنید که خودم او را جریمه می‌کردم. جالب اینجاست که داور وقتی کارت زرد داده به بازیکن ما گفته دیدم سر خوردی اما بد جایی سر خوردی! این مسئله یعنی چه؟ می‌دانید چرا سوشا کارت زرد گرفت که آن هرج و مرج به راه افتاد؟ کسی فهمید که رامین رضائیان کارت زرد گرفته است؟ او منتظر توپ‌جمع کن بود که توپ را به او بدهد. یک نفر به من بگوید علی علیپور چرا کارت زرد گرفت؟ او پشت به توپ کرد که ضربه به صورتش نخورد و بعد کارت زرد گرفت. تنها موقعیت گل ملوان می‌دانید چطور به دست آمد؟ روی میلاد کمندانی خطا کردند که داور آن را نگرفت و همان توپ نزدیک بود باعث شکست ما شود. آیا داور این صحنه‌ها را ندید؟

چرا بازیکنان پرسپولیس اینقدر در زمین عصبی نشان می‌دهند؟

به نظر شما نباید عصبی شوند؟ با این داوری‌ها که انسان نمی‌تواند آرام باشد. وقتی یک نفر در خانه شما به شما سیلی بزند آیا آرام می‌نشینید؟ ما در خانه خودمان سیلی خوردیم و معلوم است که بازیکنان عصبی می‌شوند.

 پرسپولیس نسبت به بازی‌هایی که قبل از تعطیلی لیگ انجام می‌داد کندتر در زمین ظاهر شده و آن شادابی 5 هفته ابتدایی لیگ در روند حرکتی سرخ‌پوشان دیده نمی‌شود. دلیل این موضوع چیست؟

به هر حال هیچ تیمی نمی‌تواند در دنیا در کل بازی‌هایش در یک سطح بازی کند. طبیعی است که وقفه در مسابقات کار ما را متوقف کرد و از طرف دیگر چند بازیکن ما در اردوهای تیم ملی بودند و ما نتوانستیم بازی‌های تدارکاتی انجام دهیم. هر چند که با همین شرایط هم حریفان قدرت ما را دیدند. دیروز همه دیدند 10 بازیکن ملوان فقط در زمین خودشان دفاع می‌کردند و نمی‌شد به راحتی به آنها نفوذ کرد. به نظر من ملوانی‌ها دو اتوبوس جلوی دروازه‌شان پارک کرده بودند! 15 دقیقه آخر بازی را همه دیدند که چطور بود؟

سوشا مکانی دیروز در زمین عصبی نشان داد به طوری که حتی یک کارت زرد گرفت. فکری برای این مسئله ندارید که بازیکنان در زمین آرام‌تر باشند و هیجانات آنها کنترل شود؟

نمی‌دانم چرا همه به سوشا حمله می‌کنند. سوشا برای تیمش زندگی می‌کند اما شما ببینید او چه زمانی قاطی کرد و به هم ریخت؟ زمانی که به او آنگونه کارت زرد دادند. آن هم به خاطر اینکه داور چهارم باعث شد او کارت زرد بگیرد. کجای دنیا دیده‌اید که داور چهارم کارت زرد بدهد؟

دیروز هواداران پرسپولیس به علی‌اکبر طاهری می‌گفتند که این تیم یک لیدر و فرمانده داخل زمین ندارد. شما چقدر با این مسئله موافقید؟

چرا فکر می‌کنید لیدر نداریم؟ لیدر به وجود می‌آید و باید ساخته شود. از طرف دیگر تیم ما جوان است و باید بگویم در حال شکل‌گیری هستند.

پرسپولیس این هفته و در هفته هفتم لیگ برتر در تبریز باید به مصاف تراکتورسازی برود. نظرتان در خصوص این بازی چیست؟

به هر حال ما آنجا وضعیت سختی خواهیم داشت هر چند که در حال حاضر یک بیمارستان در درفشی‌فر داریم! دیروز همه دیدند که بازیکنان ما را چطور می‌زدند اما انگار داور ندید.

پرسپولیس چند سالی است که نتوانسته در تبریز تراکتورسازی را شکست دهد. فکر می‌کنید این روند ناکامی روز جمعه شکسته خواهد شد؟

نمی‌دانم چه پاسخی به این سؤال بدهم. به هر حال در فوتبال برد و باخت وجود دارد.

 با تعطیلی لیگ برتر بعد از هفته هفتم چه برنامه‌ای برای بازیکنان در پیش گرفته‌اید؟

یک برنامه خاص برای تیم در نظر داریم اما قبل از هر چیز چند روزی را به بازیکنان استراحت خواهم داد هر چند که صحبت درباره برنامه‌هایم یک راز در درون تیم من است.




انتهای پیام/7008

منبع: فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان