۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین وزارت کشور هیچ برنامه‌ای برای تغییر استاندار قزوین ندارد/ استاندار منویات و مشی دولت مبنی بر اعتدال را در استان پیاده کرده است
کد خبر: ۱۰۲۱۵۸ نویسنده: داود محمدی تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۶/۳۰ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

نماینده مردم قزوین در مجلس:

وزارت کشور هیچ برنامه‌ای برای تغییر استاندار قزوین ندارد/ استاندار منویات و مشی دولت مبنی بر اعتدال را در استان پیاده کرده است

نماینده مردم قزوین در مجلس گفت: بر مبنای صحبتی که وزارت کشور داشت این وزارتخانه به صراحت اعلام کرده که هیچ برنامه‌ای برای تغییر استاندار قزوین ندارد.

وزارت کشور هیچ برنامه‌ای برای تغییر استاندار قزوین ندارد/ استاندار منویات و مشی دولت مبنی بر اعتدال را در استان پیاده کرده است
داود محمدی، نماینده مردم قزوین در مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین ، در خصوص شایعات منتشر شده در رابطه با تغییر استاندار قزوین اظهار کرد: عده‌ای تمایل به ادامه فعالیت آقای روزبه در جایگاه استانداری قزوین را ندارند؛ اما مرجع رسمی در این خصوص وزارت کشور می‌باشد که تغییر مدیریت در استان قزوین را تائید نکرده است.
وی در ادامه افزود: آقای روزبه منویات و خصوصا مشی دولت را مبنی بر اعتدال در استان پیاده کرده و عملکرد وی از افراط و تفریط به دور بوده است، در حال حاضر یک انسجام و وفاق خوبی بین دستگاه‌ها به دور از تنش در استان حاکم است.
این نماینده مجلس ابراز کرد: ممکن است سلایق و عملکرد آقای روزبه مورد پسند جریان‌هایی نباشد و تحرکات و هجمه‌هایی علیه وی داشته باشند؛ اما آنچه در این خصوص قابل اهمیت می‌باشد مرجع تصمیم گیری یعنی وزیر کشور است که به صراحت اعلام کرده استاندار قزوین تغییری نخواهد کرد.
وی اذعان کرد: بر مبنای صحبتی که وزارت کشور داشت این وزارتخانه به صراحت اعلام کرده که هیچ برنامه‌ای برای تغییر استاندار قزوین ندارد و آقای امیری سخنگوی وزارت کشور، روز گذشته اعلام کرد فعلا تصمیمی در این خصوص گرفته نشده است.
این کارشناس سیاسی در خصوص مطرح شدن نام معاون وزیر کشور به عنوان گزینه‌ای برای استانداری قزوین تصریح کرد: زمانی که بحث جابجایی به میان می‌آید معرفی گزینه‌های مختلف طبیعی است و این گمانه‌زنی‌ها از سوی افراد مختلف مطرح می‌شود.
وی تاکید کرد: همه افرادی دلسوز منافع استان که رشد و توسعه قزوین مدنظرشان است باید بدانند که این موضوع فقط با همگرایی و هم افزایی حاصل می‌شود و با اختلاف و تفرقه و انتقادات کوبنده نمی‌توان به پیشرفت استان فکر کرد.
محمدی ابراز کرد: برای تحقق منویات رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی و مقابله با دشمنان برای ایجاد نفوذ، نباید به این اختلافات دامن زده شود.
وی در پایان اذعان کرد: نقد دلسوزانه در فضایی آرام، صمیمی و با همدلی باید با استاندار در میان گذاشته شود تا اگر مشکلی وجود دارد از بین برود.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اسکندر / ۳۰ شهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۰

به هر حال از شما که حامی ستاد قالیباف بودهاید هم انتظاری جز این نمیرود که از استاندار اصول گرا حمایت کنید موید باشید

/ ۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۰

باسلام استاندارقزوین جناب آقای روزبه به مشکلات منطقه الموت هیچ توجه ای نداردخصوصا آسفالت جاده های روستایی وهمین امر باعث مهاجرت بی رویه روستائیان به شهر ومشکلات شهر ها شده است جناب آقای محمدی شما که از ایشان دفاع میکنی حداقل بعنوان نماینده استان قزوین این موضوع که دادن خدمات به روستاها وآسفالت جاده های روستایی را مد نظر قرار دهند. باتشکررشوند
اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان