۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین بحران کمبود آب در آبیک ادامه دارد
کد خبر: ۱۰۱۶۱ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

فرماندار شهرستان آبيك:

بحران کمبود آب در آبیک ادامه دارد

داداشي گفت: در حال حاضر شهرستان آبيك با مشكل كم آبي مواجه است كه با افتتاح واحدهاي مسكن مهر تا ۲ ماه آينده مصرف آب بيش از اين خواهد بود.

بحران کمبود آب در آبیک ادامه دارد
به گزارش صبح قزوين، داداشي فرماندار آبيك اظهار كرد: در حال حاضر شهرستان آبيك با مشكل كم آبي مواجه است كه با افتتاح يك هزار و 200 واحد مسكن مهر تا 2 ماه آينده مصرف آب بيش از اين خواهد بود.
داداشي راه حل اين مشكل را تامين آب از سد طالقان دانست و افزود: در سفر اول دولت نهم به استان قزوين طرح انتقال آب از سد طالقان به شهرستان آبيك تصويب شده است.
وي خاطرنشان کرد: تولید و توزیع آب مقوله تخصصی است که امیدواریم با جدیت مسئولان استان قزوین و شهرستان آبیک مشکل کمبود آب شرب در این شهرستان برطرف شود.
اين مسئول در ادامه بر ايمن سازي حاشيه رودخانه سد زياران تاكيد كرد.
قزويني مدير عامل آب منطقه اي استان قزوين هم در خصوص برنامه هاي اين شركت براي مشكل كم آبي برخي از شهرهاي استان قزوين گفت: 30 ميليون متر مكعب آب از كانال زياران به آبيك انتقال داده مي شود كه اعتبارات زيادي را مي طلبد.
وي همچنين درخصوص حادثه ساز بودن رودخانه زياران بيان كرد: در حال حاضر فنس كشي 6 كيلومتر از حاشيه اين رودخانه آغاز شده و به زودي تابلوها و علائم هشدار دهنده نصب خواهد شد.
انتهاي پيام/ 3003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان