۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین دشمن اصلی ترین محور کار خود را بر خراب کردن دانشگاه قرار داده است/ فتنه ی سال ۸۸ چیزی کمتر از کودتای ۲۸مرداد نداشت
کد خبر: ۱۰۱۲۸ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

فرمانده ی نیروی مقاومت بسیج کشور:

دشمن اصلی ترین محور کار خود را بر خراب کردن دانشگاه قرار داده است/ فتنه ی سال ۸۸ چیزی کمتر از کودتای ۲۸مرداد نداشت

نقدی: فتنه ی سال ۸۸ چیزی کمتر از کودتای ۲۸مرداد نداشت، اما عامل شکست نخوردن در این فتنه علم، صبر و بصیرت هوشمندانه ی مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) بود که باعث شد همان افرادی که انتخابات سال ۸۸ را متقلبانه نامیدند، حالا معترف به سلامت انتخابات سال ۹۲ باشند.

دشمن اصلی ترین محور کار خود را بر خراب کردن دانشگاه قرار داده است/ فتنه ی سال ۸۸ چیزی کمتر از کودتای ۲۸مرداد نداشت
به گزارش صبح قزوین،سردار نقدی، فرمانده ی نیروی مقاومت بسیج کشور در مصاحبه با خبرنگارصبح قزوین اذعان داشت: جهان در شرایطی قرار دارد که از تمام مکاتب شرقی و غربی نا امید شده است و مردم دنیا به دنبال یک الگوی مناسب برای زندگی ارزشمند هستند.
نقدی ادامه داد: مکاتبی با تفکرات لیبرالیسم و کاپیتالیسم که فخر آن ها ارتقای زندگی مادی و دنیایی بود، اکنون به آخر خط رسیده اند، به شکلی که آمریکا به عنوان قله ی این تفکر در حال حاضر دارای 50 میلیون نفر زیر خط فقر می باشد، بنابراین مردم دنیا به سراغ اسلام می روند و این موجب می شود که دشمنان اسلام احساس خطر بکنند و در برابر جمهوری اسلامی به مبارزه بپردازند.
وی با اشاره به این موضوع که دشمن مدام در حال تغییر مدل تهدیدات خود است و ما باید با آگاهی به این تهدیدات، تمهیدات جدیدتری درنظر بگیریم، اظهار کرد: در زمانی تهدیدات دشمن از جنس نظامی بود، که باید متقابلا به صورت نظامی به آن پاسخ می دادیم، پس از آن به تهدید سیاسی تغییر موضع داد و بعد ازآن از سیاسی به فرهنگی و نهایتا امروز از تهدید فرهنگی به تهدید اقتصادی تغییر رویکرد داده است و تنها مولفه ای که می توان به وسیله ی آن به تمام این تهدیدات پاسخ داد، قوی کردن وجهه ی علمی است.
این مقام مسئول ادامه داد: حضرت علی(ع) می فرمایند "علم پادشاه است و هرکس آن را به دست بیاورد، مسلط می شود و هرکس به دست نیاورد فرو دست می شود.
" فلذا باید اهتمام جدی بر توسعه ی علمی کشور داشته باشیم.
نفوذ در دانشگاه هدف اصلی دشمنان فرمانده نیروی مقاومت بسیج کشور اذعان داشت: کانون اصلی این پیشرفت دانشگاه ها هستند و به همین دلیل است که دشمن اصلی ترین محور کار خود را بر خراب کردن دانشگاه قرار داده است.
وی با تاکید بر نقش مهم دانشجویان و جوانان در عرصه ی علمی جامعه، یادآور شد: کسی از حرکت اصیل دانشجویی هراسی ندارد و همه می دانند که اعتراضات جوان دانشجو برای کاستی ها و سستی ها است که این حرکت باعث طراوت جامعه می شود، اما دغدغه ای اصلی این است که کسانی درصدد منحرف کردن این حرکت اصیل از مسیر اصلی خود هستند.
افرادی که انتخابات سال 88 را متقلبانه نامیدند، حالا معترف به سلامت انتخابات سال 92 باشند نقدی افزود: فتنه ی سال 88 چیزی کمتر از کودتای 28مرداد که چند روز پیش سالگرد آن را گذراندیم، نداشت اما عامل شکست نخوردن در این فتنه علم، صبر و بصیرت هوشمندانه ی مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) بود که باعث شد همان افرادی که انتخابات سال 88 را متقلبانه نامیدند، حالا معترف به سلامت انتخابات سال 92 باشند.
فرمانده ی نیروی مقاومت بسیج با نقل ماجرای حضرت یوسف پس از آزادی از زندان و هنگام خشکسالی، بیان کرد: "فهمی هویدی" تحلیلگر مصری در مقاله ی خود می گوید "که من با مقایسه ی ایران و مصر می بینم با اینکه ما با اسرائیل سازش کرده ایم و به آنها امتیاز داده ایم، اما ایران از ما جلوتر است، با وجود اینکه در برابر اسرائیل ایستاده است.
" نقدی در پایان تاکید کرد: در حال حاضر راه حل بسیاری از مشکلات کشور افزایش علم و دست یابی به فناوری در سطح کشور است و ما باید دست را به زانوی خود بگیریم و یک پیشرفت پایدار، متکی به علم و دانش طبق خواسته ی مقام عظمای ولایت داشته باشیم.
انتهای خبر/2004/خ

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان