۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین عملکرد استاندار قزوین در جهت هم‌افزایی با دیگر نهادهای استان است
کد خبر: ۱۰۱۱۹۶ نویسنده: حجت الاسلام قابل تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۶/۲۹ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین:

عملکرد استاندار قزوین در جهت هم‌افزایی با دیگر نهادهای استان است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین گفت: استاندار قزوین تا آنجا که در توان وی بوده همکاری و همراهی لازم را با این شورا در برگزاری مراسم‌ها داشته است.

 عملکرد استاندار قزوین در جهت هم‌افزایی با دیگر نهادهای استان است
حجت الاسلام علی قابل، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین ، در خصوص تعامل استاندار قزوین با این نهاد اظهار کرد: سال جاری از سوی رهبر معظم انقلاب به نام سال "همدلی و همزبانی، بین دولت و ملت" نامگذاری شده است و این موضوع فضایی را بین مدیران در دستگاه‌های مختلف ایجاد کرد که در مسیر هم‌افزایی، هماهنگی و همکاری بیشتری با یکدیگر قدم بردارند.
وی در ادامه افزود: وظیفه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزاری برنامه‌ها در راستای حفظ شعائر نظام است یعنی فعالیت ما باورهای نظام را به جلوه می‌گذارد.
این مسئول با بیان اینکه عملکرد استاندار قزوین در جهت هم‌افزایی با دیگر نهادهای استان است اذعان کرد: مراسم‌هایی چون بزرگداشت سالگرد ارتحال امام، دهه فجر و برنامه ریزی در رابطه با راهپیمایی‌های مختلف و موارد دیگر در حوزه کاری این شورا قرار دارد که در این فضا تا به امروز همکاری خوبی از سوی استاندار قزوین با شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی صورت گرفته است.
وی تصریح کرد: استاندار قزوین تا آنجا که در توان وی بوده همکاری و همراهی لازم را با این شورا در برگزاری مراسم‌ها داشته است و سفارش لازم را به همکاران مجموعه خود برای پیگیری برنامه‌ها ابلاغ کرده‌اند، ما از عنایت وی، همکاران و بخشداران و فرمانداران سپاسگزاریم.
قابل در ادامه ابراز کرد: همچنین فعالیت در نهاد شورای نگهبان که یکی دیگر از حوزه‌های کاری‌ام است، اصلی ترین رسالتش در ایام انتخابات با استانداری ظهور و بروز پیدا می‌کند و در زمان صدرات آقای روزبه به طور عملی در این خصوص وارد مرحله اجرا نشده‌ایم.
وی در پایان عنوان کرد: در حال حاضر برنامه ریزی برای دو انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در حال انجام است و دو جلسه‌ در این خصوص برگزار شده که آقای استاندار و مجموعه استانداری همکاری خوبی داشته‌اند که ما از آنها کمال تشکر را داریم.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان