۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین روزبهانی; مسئولان فدراسیون نمی‌دانند APB چیست/ ۷ ماه رینگ ندیدم!
کد خبر: ۱۰۱۰۵۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۶/۲۹ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

فدراسیون بوکس مانع پیشرفت است

روزبهانی; مسئولان فدراسیون نمی‌دانند APB چیست/ ۷ ماه رینگ ندیدم!

لژیونر بوکس ایران می گوید مسئولان این فدراسیون حتی نمی دانند رقابتهای APB چیست و چه شرایطی دارد اما در مورد همه چیز اظهار نظر می کنند.

روزبهانی; مسئولان فدراسیون نمی‌دانند APB چیست/ ۷ ماه رینگ ندیدم!
به گزارش سرویس ورزشی صبح قزوین ، احسان روزبهانی لژیونر بوکس ایران با اشاره به دیدار پایانی خود در رقابتهای لیگ حرفه ای بوکس جهان گفت: خدا را شکر رقابت خوبی را پشت سر گذاشتم. حریف خوبی داشتم ولی از هر نظر از حریفم جلو بودم و فقط به خاطر اینکه در این مدت هیچ رقابتی نداشتم از نظر بوکسی عقب افتادم و شرایط به صورتی شد که مبارزه را واگذار کردم.

وی افزود: هفت ماه است که نه رینگی دیده ام و نه حریفی داشته ام. در این رقابت هم متاسفانه ابروهایم پاره شده بود و خونریزی زیادی داشت که با تشخیص سرمربی رقابت را ادامه ندادم. البته در آن لحظه چون فکر می کردم می توانم ادامه دهم حتی جسارت کردم و اصرار داشتم که ادامه دهم ولی احدی اجازه نداد به دلیل شدت مصدومیت همچنان مبارزه کنم.

لژیونر بوکس ایران در خصوص حضورش در رقابتهای جهانی قطر عنوان کرد: اصلا من نفر اول جهان در رقابتهای حرفه ای هستم و نمی‌توانم در رقابتهای سطح پایین تر جهانی مبارزه کنم. تعجب می کنم که چطور نایب رئیس فدراسیون بوکس می گوید با توجه به سهمیه المپیک من می توانم در رقابتهای جهانی باشم. فدراسیون بوکس و مسئولانش خیلی عقب هستند.

روزبهانی تاکید کرد: شما از نایب رئیس فدراسیون یا از دیگر مسئولانش در مورد APB بپرسید و ببینید اصلا چیزی از این رقابتها می دانند یا خیر؟ آنها هیچ چیزی نمی دانند. من تمام هزینه هایم را خودم پرداخت کردم و فدراسیون هیچ کاری برای من انجام نداد. به نظرم این فدراسیون بوکس است که نمی گذارد بوکسورها پیشرفت کنند.


انتهای پیام/7008

منبع: مهر

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان