۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین شبکه تاکسی بی سیم روزانه حدود ۱۷۰۰ مورد سرویس دهی دارد
کد خبر: ۱۰۱۰۴۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۶/۲۹ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین:

شبکه تاکسی بی سیم روزانه حدود ۱۷۰۰ مورد سرویس دهی دارد

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: شبکه تاکسی بی سیم سازمان روزانه بین ۱ هزار و ۵۰۰ تا حدود هزار و ۷۰۰ مورد سرویس دهی دارد.

شبکه تاکسی بی سیم روزانه حدود ۱۷۰۰ مورد سرویس دهی دارد
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین ، عبدالعلی دربندی زاده افزود: شبکه تاکسی بی سیم سازمان به منظور ارائه خدمات مطلوب به شهروندان از سال 85فعالیت خود را آغاز کرده است.
وی عنوان کرد: از آغاز فعالیت این شبکه تاکنون شاهد استقبال خوب شهروندان از خدمات شبکه تاکسی بی سیم بودیم به گونه ای که با توجه به افزایش تقاضای شهروندان برای استفاده از خدمات این شبکه در سال جاری تعداد تاکسیرانان فعال در این عرصه نیز افزایش یافته است.
سرپرست سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین تصریح کرد: در حال حاضر شبکه تاکسی بی سیم سازمان روزانه هزار و500 تا حدود هزار و 700 مورد در سه شیفت کاری سرویس دهی دارد.
دربندی زاده خاطرنشان کرد: شیفت‌های کاری شبکه تاکسی بی سیم سازمان از ساعت 7صبح تا 2عصر، 2عصر تا 10شب و 10شب تا 7صبح روز بعد است.
وی یادآور شد: در حال حاضر 9اپراتور در شبکه تاکسی بی سیم سازمان که شامل 6نفر خانم و 3نفر آقا است به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به تماس‌های شهروندان برای دریافت خدمات شبکه هستند.



انتهای پیام/7008

منبع: تاکسیرانی قزوین

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان