۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین صدور۱۸برگ جریمه ارشادی برای تاکسیرانان متخلف در مردادماه سال جاری
کد خبر: ۱۰۰۱۹۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۶/۲۸ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین خبرداد:

صدور۱۸برگ جریمه ارشادی برای تاکسیرانان متخلف در مردادماه سال جاری

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: در مردادماه سال جاری ۱۸مورد برگ جریمه ارشادی برای تاکسیرانان متخلف صادر شد.

صدور۱۸برگ جریمه ارشادی برای تاکسیرانان متخلف در مردادماه سال جاری
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین ، عبدالعلی دربندی زاده افزود: براساس تفاهم نامه ای که با مرکز کنترل ترافیک شهرداری قزوین به امضا رسیده تخلفات تاکسیرانان که توسط دوربین‌های این مرکز ثبت می شود، در اختیار سازمان قرار می گیرد.
وی اضافه کرد: سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین نیز پس از دریافت تصاویر تخلفات تاکسیرانان، آنان را فراخوانده و تذکرات لازم را به آنان ارائه می دهد.
سرپرست سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین عنوان کرد: در صورتی که تاکسیران خاصی مواردی که به وی تذکر داده می شود را نادیده گرفته و دوباره مرتکب تخلف شود، پرونده وی به کمیته انضباطی سازمان ارجاع داده می شود تا تصمیمات لازم در موردش اتخاذ شود.
دربندی زاده تصریح کرد: پس از بررسی پرونده تاکسیران متخلف در صورتی که تخلف دو بار تکرار شده باشد جریمه نقدی برای او صادر می شود و اگر تعداد تخلفات بیشتر باشد نسبت به توقیف خودروی وی نیز اقدام خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: در مردادماه سال جاری 18مورد برگ جریمه ارشادی صادر شده که شامل تخلفات ثبت شده تاکسیرانان توس دوربین‌های مرکز کنترل ترافیک است.
سرپرست سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین یادآور شد: از تاکسیرانان انتظار می رود به قوانین توجه کرده و با رعایت آن‌ها نقش اثرگذاری در روان تر شدن بار ترافیکی سطح شهر داشته باشند.



انتهای پیام/7008

منبع: تاکسیرانی قزوین

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان