۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین مشخص نبودن صِحت و سُقم برکناری استاندار/ وزارت کشور در موضوع برکناری استاندار قزوین دخیل نیست
کد خبر: ۱۰۰۰۸۳ نویسنده: سید مرتضی حسینی تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۶/۲۸ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

نماینده مردم قزوین در مجلس تصریح کرد

مشخص نبودن صِحت و سُقم برکناری استاندار/ وزارت کشور در موضوع برکناری استاندار قزوین دخیل نیست

نماینده مردم قزوین در مجلس گفت: وزارت کشور در موضوع برکناری استاندار قزوین دخیل نیست بلکه هیئت دولت با محوریت آقای جهانگیری در این قضیه وارد شده است.

مشخص نبودن صِحت و سُقم برکناری استاندار/ وزارت کشور در موضوع برکناری استاندار قزوین دخیل نیست
حجت الاسلام سید مرتضی حسینی، نماینده مردم قزوین در مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین ، در خصوص شایعه برکناری استاندار قزوین اظهار کرد: این شایعه در این روزها گسترش پیدا کرده است و پیگیری هم از طریق مسئولین دولتی داشته‌ایم اما جواب قطعی در این خصوص از سوی وزارت کشور بیان نشده است.
وی در ادامه افزود: جریان تندروی اصلاح طلب استان در این 2 سال با فعالیت گسترده خود علیه استاندار به دنبال تخریب وی بودند و در این مدت از به کار بردن انواع هجمه‌ها علیه وی کوتاهی نکردند.
این کارشناس سیاسی ادامه داد: آقای بانک مدتی پیش با سفر به قزوین برای راضی کردن این جریان تندرو در منزل شیخ قدرت علیخانی حاضر شد و در این جلسه تخریب‌های زیادی علیه استاندار قزوین صورت گرفته که آقای بانک گزارش این نشست را به رئیس جمهوری و معاون اول وی ارائه داده است.
وی اذعان کرد: وزارت کشور هم در موضوع برکناری استاندار قزوین دخیل نیست بلکه هیئت دولت با محوریت آقای جهانگیری در این قضیه وارد شده است.
حسینی با اشاره به علت هجمه‌ها به استاندار قزوین ابراز کرد: آقای روزبه تسلیم خواسته‌های جریان تندروی اصلاح طلب در استان نشده است و این موضوع برای آنها غیرقابل تحمل بود.
وی در ادامه بیان کرد: اصلاح طلبان افراطی‌ استان یک لیست بلند بالا از مدیران خود تهیه کرده‌اند و با ارجاع به استاندار خواستار جابجایی در ادارات دولتی شده‌اند؛ اما آقای روزبه در این خصوص ایستادگی کرده و این موضوع باعث هجمه بیشتر به وی شده است.
این نماینده مجلس با بیان اینکه استاندار قزوین از دعواهای سیاسی دوری می‌کند تصریح کرد: روزبه به صراحت مطرح کرده است من استاندار آقای روحانی هستم نه استاندار شیخ قدرت علیخانی؛ این موضوع زمینه‌ای شد تا این جریان افراطی به صورت جدی موضوع برکناری استاندار را پیگیری کنند.
وی عنوان کرد: اصلاح طلبان تندرو به دنبال انسان‌های وارسته و پاک برای استانداری قزوین نیستند، بلکه به دنبال فردی برای استانداری هستند تا فضای انتخابات امسال را در دست بگیرند یعنی از طریق فرمانداران و بخشداران بتوانند دخل و تصرفی در آرا داشته باشند.
این کارشناس سیاسی در پایان گفت: این افراد تندرو در انتخابات‌های مختلف سابقه کارشکنی داشته‌اند که شورای نگهبان اجازه تخلف به آنها نداده است و به طور یقین در سال جاری هم نمی‌توانند کاری از پیش ببرند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

امین مدافع ولایت / ۲۷ شهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۰

اقای حسینی وقت ان رسیده این عنصر نامطلوب فتنه گر را مورد محاکمه قرارگیرد این مطالبه حزب الله وخانواده شهدا ومتدینین استان می باشذاقای حسینی این خواسته را به حضرت حجت السلام عابدینی وقوه قضایه ونهادهای امنیتی منتقل نمایید
اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان