۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین روزبهانی کمربند قهرمانی بوکس جهان را از دست داد
کد خبر: ۱۰۰۰۸۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۶/۲۸ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

مسابقات حرفه ای جهان

روزبهانی کمربند قهرمانی بوکس جهان را از دست داد

بوکسور وزن منهای ۸۱ کیلوگرم ایران برابر متئو بودرلیکو از فرانسه (ناک دان) شد تا با قبول این شکست تلخ، کمربند قهرمانی مسابقات حرفه ای جهان را از دست بدهد.

روزبهانی کمربند قهرمانی بوکس جهان را از دست داد
به گزارش سرویس ورزشی صبح قزوین ، احسان روزبهانی برای دفاع از عنوان قهرمانی خود در رقابت های بوکس حرفه ای جهان APB، جمعه شب در مبارزه ای که در شهر مسکو پایتخت روسیه برگزار شد به مصاف دانیل آلبرت متئو بودرلیکو بوکسور 26 ساله فرانسوی رفت.
در 3 راند نخست، احسان روزبهانی که سال گذشته برابر بودرلیکو به پیروزی رسیده بود، عملکرد بهتری داشت و از حریف یک متر و 85 سانتری متری فرانسه خود 2 امتیاز پیش افتاد.
در ادامه نوبت به بودرلیکو رسید تا عملکرد بهتری نسبت به نماینده ایران داشته و در پایان راند هفتم با حساب 67 بر 66 برتر باشد.
در راند هشتم برتری این جوان فرانسوی مقابل احسان روزبهانی ادامه یافت و درحالیکه یک دقیقه و 11 ثانیه از این راند گذشته بود، روزبهانی را نقش بر زمین کرد و در نهایت با امتیاز ناک اوت برنده شد.
احسان روزبهانی که با قهرمانی در مرحله نخست همین مسابقات حرفه ای جهان به سهمیه المپیک 2016 ریودوژانیرو دست یافته بود با قبول شکست مقابل بودرلیکو، کمربند قهرمانی مسابقات حرفه ای جهان را از دست داد.
این بوکسور قدرتمند اهل فرانسه 3 مدال مسابقات جوانان جهان را در کارنامه دارد و قهرمانی اروپا را نیز کسب کرده است.
وی در سال 2011 عملکرد فوق العاده ای داشت و موفق شد همه حریفان خود را ( 9 نفر) از پیش روی بردارد.
احسان روزبهانی در دسامبر2014 (آذرماه 93) این مشتزن فرانسوی را در مرحله نخست همین رقابتها و دربلغارستان شکست داده بود.


انتهای پیام/7008

منبع: ایرنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان